Problem z wymianą procesora? Długa kolejka?

Liczą się konkretne działania! Jak pokazuje doświadczenie – najskuteczniejsze są indywidualne pisma, wnioski i skargi. Dlatego uruchomiliśmy Biuro Interwencji…

Biuro Interwencji ma pomagać w sporządzaniu takich pism i doradzać – dokąd je kierować. By skorzystać ze wsparcia – NIE TRZEBA być członkiem Stowarzyszenia Słyszeć bez Granic lub innej organizacji reprezentującej pacjentów z implantami.

Ważne – Biuro nie będzie pisało w Waszym imieniu (wniosek albo skargę może złożyć tylko pacjent albo jego opiekun), ale na pewno będzie bardzo pomocne. Każdą sprawę będziemy traktować indywidualnie i podpowiadać konkretne rozwiązania!

Prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny (jeżeli w danym momencie nie będziemy mogli odebrać – zostawcie wiadomość lub prześlijcie sms-a).